لوح آموزشی ریاضی کلاس اول

بازدید: 264 بازدید
زمان مطالعه: 6 دقیقه
تخته آموزشی ریاضی اول دبستان
لوح آموزشی ریاضی کلاس اول به صورت لمینت شده

امروزه روشهای آموزشی به کلی دگرگون شده و معلمان به خوبی آگاهند که یادگیری امری درونی است و به جای زور و اجبار باید در دانش آموزان علاقه و انگیزه آموختن را به وجود آورد. ابزارهای کمک آموزشی و ابزار آموزشی معلم از اقلام پر طرف‌دار و پرکاربرد می باشند که فرایند یادگیری و تدریس و آموزش در دوره‌ها و مقاطع تحصیلی مختلف از جمله: مهد کودک، پیش دبستانی و دبستان به کار برده می‌شود.

ابزارهای کمک آموزشی معمولاً با اهداف بسیار مختلفی و متفاوتی تهیه و تولید می‌شوند که در تکمیل فرایند تدریس بسیار کارآمد می‌باشند. غالباً معلمین پایه‌های اول و مقاطع ابتدایی برای افزایش فهم و یادگیری آسان دانش آموزان و برقراری تعامل بهتر معلمین با دانش آموزان از ابزار آموزشی معلم استفاده می‌کنند.

هر محصولی که برای افزایش کیفیت یادگیری و بهبود یادگیری دانش آموزان باشد، به نام ابزار آموزشی معلم و یا ابزار کمک آموزشی شناخته می‌شوند. ابزار کمک آموزشی انواع متعددی دارند و به صورت ابزار مکتوب، ابزار. سمعی و بصری و اسباب بازی‌های کاردستی، فکری و بازی می‌باشند. موارد زیر نمونه هایی از ابزارهای آموزشی در مقطع ابتدایی هستند.

  • لوح های آموزشی
  • تخته آموزشی
  • سکه آموزشی
  • کاربرگ های مختلف

سایت بیاموز با هدف کمک به معلمین و دانش آموزان گرامی اقدام به تهیه و تولید انواع ابزارهای آموزشی در مقطع ابتدایی کرده است. در ادامه به معرفی لوح ریاضی نیکان که مصول کلاس اول ابتدایی تهیه و تولید شده است می پردازیم.

لوح ریاضی نیکان در سایز A4 به صورت رنگی و لمینت شده است که قابلیت نوشتن و پاک کردن با ماژیک وایت برد را دارد. در جلوی این تخته آموزشی مفاهیم مربوط به ساعت، محور، الگوها و جدول ارزش مکانی قرار گرفته است. همچنین در پشت این لوح مکانی برای مفاهیم تقارن، الگویابی، حل مسئله و جمع و تفریق قرار گرفته است. فیلم زیر به معرفی این محصول می پردازد.

در جدول زیر لیست قیمت بر اساس تعداد سفارش آمده است. برای ثبت سفارش خود می توانید با شماره ۰۹۰۳۱۶۴۳۰۱۰ تماس بگیرید.

تعداد سفارشقیمت هر لوح
۱ تا ۱۰ عدد ۳۰ هزار تومان
۱۰ تا ۳۰ عدد۲۵ هزار تومان
بیشتر از ۳۰ عدد۲۰ هزار تومان

مطالعه بیشتر