قوانین و مقررات

با تشکر از اینکه وب سایت بیاموز را جهت فعالیت انتخاب کرده‌اید. این وب سایت با هدف ایجاد گنجینه نمونه سوالات امتحانی، آزمون های علمی و محتوای آموزشی مقاطع مختلف آموزش و پرورش شروع به فعالیت نموده است. گنجینه‌ای امکان دسترسی به مطالب برای عموم دانش‌آموزان، دبیران و مدارس کشور با یک جستجوی ساده فراهم می‌گردد.

به لحاظ تامین حقوق تولید کنندگان و استفاده کنندگان محتواهای الکترونیکی و همچنین راحتی همه کاربران قوانینی وضع شده است، که کاربران می بایست طبق آن عمل کنند. شما با ثبت نام در سایت تایید می‌کنید که «قوانین و مقررات» را خوانده و پذیرفته‌اید.

قوانین و مقررات

۱- این سایت تابع قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافقنامه حاکم خواهند بود.

۲- کلّیه‌ی مکاتبات الکترونیکی میان کاربران و بیاموز از طریق سیستم تیکت (پیام درون سایت) صورت می‌گیرد. ارسال پیام از طریق این سیستم به منزله‌ی ابلاغ تلقّی می‌گردد.

۳- همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و مکاتبات و پاسخ‌های احتمالی بیاموز به درخواست‌ها از طریق آنها صورت می‌گیرد.

۴- برای ثبت نام در سایت باید یک شماره موبایل یا آدرس ایمیل معتبر داشته باشید که در فرآیند ثبت نام از طریق ارسال کد تایید احراز هویت می‌شود.

۵- امکان بازگشت وجه شارژهای انجام‌شده در کیف پول به‌ هیچ‌وجه وجود ندارد. بازگشت وجه تنها برای مواردی که اشکال آن طی بررسی گزارش خطای کاربران یا مشاهده توسط کارشناسان اثبات شده باشد فقط به‌صورت شارژ کیف پول انجام شده و کاربر می‌تواند محتوای دیگری را خریداری کند.

۶- در صورت وجود هرگونه مغایرت در توضیحات محصول و محصول ارائه‌شده به خریدار، خریدار موظف است مراتب را از طریق تیکت یا ایمیل به بیاموز اعلام نماید تا ضمن پیگیری و اصلاح نسبت به مسترد کردن وجه به کیف پول اقدام کند.

۷- هر گونه کپی برداری از محتواهای سایت در تالیف کتاب، جزوه، نرم افزار و وب‌سایت‌ها به هر شکلی ممنوع است. استفاده تجاری از محتواها مطابق قانون «حمایت از حقوق مولف در بستر مبادلات الکترونیکی، قانون ترجمه و تکثیر و قانون تجارت الکترونیکی» مجاز نیست.

۸- عدم دسترسی خریدار به لینک دانلود یا وجود مشکل در دانلود، مانع تحویل محصول نمی‌گردد و خریدار باید مشکل را با پشتیبانی جهت رفع در میان بگذارد.